loading...
کانون هواداران پرسپولیس
میلاد خیرخواه بازدید : 2 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

alishah4پرسپولیسی نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و پیام شناخت خوبی از هم داریم و چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنیم.

امید عالیشاه در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز و انتخابش به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه گفت: خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز بازی با گسترش فولاد را کسب کنیم. 

 

 

اگر من به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم به خاطر زحمت همه بچه‌ها بوده و همه بهترین بازیکن زمین بودند.اگر من به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم به خاطر زحمت همه بچه‌ها بوده و همه بهترین بازیکن زمین بودند. شاید صحنه‌ای که منجر به اعلام خطای پنالتی شد در انتخاب شدن من به عنوان بهترین بازیکن زمین تاثیر داشت.

وی در پاسخ به این سوال که «چرا در طول بازی به دفعات زمین می‌خورد؟»، اظهار داشت: فکر کنم به جز صحنه پنالتی یک بار دیگر زمین خوردم. اتفاقاً اواسط بازی آقای ترکی به من گفت حواست باشد تمارض نکنی و من هم به ایشان گفتم: من ۲ اخطاره هستم و اگر زمین می‌خورم به خاطر این است که مصدوم نشوم و نمی‌خواهم تمارض کنم. آقای ترکی هم فهمیده است و متوجه صحبت‌های من شد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان اینکه ۸،۷ سال است که با پیام صادقیان هم‌بازی است، تاکید کرد: من و پیام شناخت خوبی از هم داریم و چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنیم، امیدوارم هماهنگی ما تاثیر خوبی در نتیجه‌گیری پرسپولیس داشته باشد و به درد تیم بخورد.

عالیشاه درباره اینکه چرا موقعیت‌های پرسپولیس به گل تبدیل نمی‌شود، تصریح کرد: نگرانی در این مورد وجود ندارد و انشاءالله در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم. تمام این اتفاقات به شرایط بازی هم ارتباط دارد. شاید اگر در آن صحنه از بازی با گسترش که یک موقعیت را از دست دادم بازی مساوی بود صبوری کمتری به خرج می‌دادم و زودتر ضربه را می‌زدنم تا تکل نشود.

وی با بیان اینکه دوست دارد در جام جهانی برای تیم ملی ایران بازی کند، گفت: هر کسی دوست دارد پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کند و من هم چنین حسی دارم. امیدوارم ابتدا با پرسپولیس به هدفم برسم و بعد هم با حضور در جام جهانی به هدف اصلی خودم دست پیدا کنم.

هافبک پرسپولیس در مورد بازی روز جمعه این تیم و سپاهان هم اظهار داشت: مقابل تیم‌هایی که برابر ما فوتبال بازی می‌کنند راحت‌تر هستیم. سپاهان هم تیمی است که حرفه‌ای بازی می‌کند و می‌توانیم مقابل این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 4,220